segunda-feira, 22 de outubro de 2012

REPORTED LOVE SONG

E aqui está a música que contagiou o Acesso essa semana.
"Reported Love Song" foi gravado no Acesso Boqueirão com a maravilhosa participação da turma 2MB. Ficou bonito demais e merece todo o meu agradecimento!! :) O vídeo está em duas partes devido à falhas técnicas. Mas o importante é cantar.

 LYRICS

I CAN LOVE YOU, SHE SAID SHE COULD LOVE ME
THEN I MAY LOVE YOU, SHE SAID SHE MIGHT LOVE ME
I CAN LOVE YOU, SHE SAID SHE LOVED ME
I'VE LOVED YOU, SHE SAID SHE HAD LOVED ME
BUT THEN I LOVED YOU, SHE SAID SHE HAD LOVED ME

SHE SAID SHE SAID SHE SAID SHE SAID SHE SAID SHE SAID SHE SAID

SHE SAID (6X) SHE LOVED ME
REPORTED SPEECH (HEY)
EVERYTHING IN THE PAST

Um comentário:

  1. professor vc repetiu I CAN LOVE YOU, SHE SAID SHE LOVED ME qundo era I LOVE YOU, SHE SAID SHE LOVED ME...

    ResponderExcluir